بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز

طبقه بندی موضوعی

آذربایجان اویاخدی ، انقلابا دایاخدی

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ


7 سال پیش ودر چنین روزی درحالی که فضای کشور بعلت فتنه جلبک های سبز ملتهب بود مردم تبریز بازهم حماسه ای دیگر آفریدند. 8 دی ماه 88 مردم انقلابی و همیشه در صحنه تبریز با راهپیمایی گسترده در سطح شهر به همگان رساندند که انقلاب این درخت تنومند و رهبر معظم انقلاب جان برکفانی دارند که نگذارند بادی آنان را بلرزاند. آری اینجا آذربایجان است دیار بزرگ مردانی چون شهید قاضی و مدنی ، سردارانی چون ستارخان و باقرخان و باکری ها و ... که نام هر کدامشان لرزه بر اندام استکبار می اندازد. آری این مردم بیدار و بزرگ نشان داده اند که در چه برهه های حساس و خطرناکی پای عقاید و اصولشان وانقلابی که برایش خون و جان داده اند می ایستند و خواهند ایستاد. راهپیمایی 8دی اما فرا گیر شد و فردای ان در تهران حماسه 9 دی رقم خورد . مردم در دیگر شهرهای کشور نیز راهپیمایی هایی برای دفاع از انقلاب و عاشورا رقم زدند تا آب سردی بر پیکر فتنه گران و ضد نظام و دشمنان ریخته شود.
شهر اولین ها این بار نیز در دفاع از وطن ، اسلام و عاشورا اولین بود تا به همگان برساند که کلام رسای آذربایجان اویاخدی ، انقلابا دایاخدی نه فقط یک شعار بلکه باوری است که مردم آذربایجان با آن بزرگ شده اند و بزرگ مانده اند. آری اینگونه بود که توهم باطل پسر آذربایجان داماد لرستان بسیار زود از ذهن ها دور شد .
دوست داریم و باورش می کنیم این کلام رسا را :
آذربایجان اویاخدی ، انقلابا دایاخدی

تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی