بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز

طبقه بندی موضوعی

بنویسیم 9 دی بخوانیم بصیرت

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ


انتخابات سال 88 که تمام شد و محمود احمدی نژاد با 11 میلیون اختلاف نسبت به نفر دوم ، بعنوان رئیس جمهور کشور انتخاب گردید گویا حضور کم سابقه مردم در تعیین سرنوشت کشور به مزاق خائنان و دشمنان ایران اسلامی خوش نیامد . دشمنان با بازیچه قرار دادن دو نفر ازکاندیداهای شکست خورده ادعا و توهم تقلب در انتخابات را بر سر زبان عده معدودی انداختند تا شاید بتوانند انتقام شکست سنگینشان از ملت بزرگ ایران را بگیرند. آری گویا هدف فقط انتخابات نبود هدف اراده ملت و ایمان و اعتقاد انان بود که اگر خلاف ان بنظر می رسید حرمت عاشورا و امام حسین (ع) را نگه می داشتند.
تهران بعنوان پایتخت و قلب کشور ملتهب شد . فتنه گران با وجود توصیه رهبر معظم انقلاب به آرامش بازهم دست از گناه خود بر نداشتند و هم چنان به ملتهب تر شدن فضای جامعه دامن زدند. نماز جمعه معروف یکی از چهره های شاخص مملکت نیز در ان ایام آتش معرکه را شعله ورتر کرد.
جلبک های سبز با پشتیبانی آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و ضد انقلاب ها آنقدر پا پیش گذاشتند و وقاهت به خرج دادند که در روز عاشورا با آتش زدن پرچم های عزاداری و پای کوبی و رقص ، اقدامات ضد اسلامی و هدف پست خود را به همگان نشان دادند تا مردم بدانند که انتخابات و تقلب بهانه است و اصل نظام هدف قرار گرفته است.
روز 9دی اما بساط فتنه گران با حضور با شکوه مردم جمع شد تا همگان و مخصوصا دشمنان و خائنان بدانند که انقلابی که برای حفظ ان صد ها هزار شهید خون داده اند و پای آن ایستاده اند با چنین بادی و صدای توخالی حذف نخواهد شد. مردم بصیر و آگاه ایران بار دیگر نشان دادند که چگونه پای عقاید خود و انقلاب خود ایستاده اند و آن را آماده ظهور حضرت حجت (عج) می کنند.حرکت آگاهانه 9 دی شد نماد بصیرت و آگاهی اما رو سیاهی ماند برای خائنان به نظام و انقلاب آنانی که خود را نخست وزیر امام و رهبری می خواندند و خواصی که اگاهانه به تنش دامن زدند. اری 9 دی شد خاری در چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران.

تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی