بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۹
مرداد

می گفتند امام رضا (ع) غریب هست می گفتم امام رضا (ع) بین این همه عاشق و دلداده اهل بیت غربت نمی کشد . غریب قبرستان بقیع است غریب پیامبرمان هستند. اما به ناگاه نائب رئیس مجلسمان روشنگری کردو ما فهمیدیم امام رضا در بین عاشقان خود هم غریب است. این جمله اقای مطهری که امام رضا حریم ندارد غربت امام معصوم را نمایان می کند . وقتی خانه امام رضا حریمشان نباشد هیچ کس در این مملکت حریمی ندارد . حرف آقای مطهری عمل همان ملعونانی است که حریم خانه علی (ع) را شکستند و برایشان حریمی قائل نبودند. آری امام علی (ع)هم در کوفه غریب بود . اری امام حسن (ع)در مدینه غریب بود امام حسین(ع) غریب بود اما باورش برایمان سخت بود که امام رضا در ایران غریب باشد. گویی امامان معصوممان همه جا  غریب اند . آقاجان  یا صاحب الزمان نکند شما هم در این مملکت شیعه غریب باشید نکند شما در جمکرانتان غریب باشید . آقای مطهری مگر خودتان حریم ندارید که برای امام معصوم ما حریمی قائل نیستید . چطور برای خودتان حریم قائل هستید ؟چطور شما برای سران فتنه حریم قائلید اما برای امام رضا(ع) حریمی قائل نیستید . مگر برگزاری یک کنسرت موسیقی آن قدر برایتان مهم بود که روی اعتقاداتتان پای نهادید .از شمایی که اسم مطهری را یدک می کشید بعید بود. وای برما که چه کسانی برایمان قانون گذاری می کنند . وای برآنانی که برای اینگونه حرف زدن هایتان دلیل و منطق سرهم می کنند. مطمئنا مردم ایران مردم کوفه نیستند که در برابر توهین و جسارت به فرزند پیامبر ساکت بنشینند. برای این مردم امام رضا حرم و حریمی دارد که نه تنها حرف های شما بلکه هیچ کس دیگری در این باورشان ذره ای خدشه وارد نمی کند.برای این مردم امام رضا غریب نیست. اگر براین باورید که مردم با این حرفتان همراه و همصدا خواهند شد واقعا برایتان متاسفیم که هنوز مردم خود را نشناخته اید اما جامه نمایندگی شان را برتن کرده اید . شما نماینده مردم هستید نماینده خدا نیستید که برای بنده اش حریم تعیین کنید.


لطفا نظر یادتون نره...

تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز
۲۶
مرداد

کسی هست تعریف دقیقی از خائن و خیانت ملی بدهد  تا  این همه سردرگم اخبار و نوشته ها نشوم. کسی هست آیا؟ که بتواند جرم شکستن حرمت آل الله را برایم بازگو کند. تا آن جایی که من یادم هست خائن ملی به کسی گفته می شود که سعی و همکاری در براندازی حکومت داشته باشد یا به ضرر حکومت جاسوسی کند که به این نوع خیانت خیانت بزرگ گفته می شود و در بسیاری از کشورها حکم آن مرگ  خواهد بود. سال 88 بود بود که جریانی موسوم به جلبک های سبز دست به چنین خیانتی زدند. ان ها تا جایی به این کارشان ادامه دادند که به خیانت دینی نیز رسیدند. آری خیانت دینی . خیانت دینی پیشینه ای طولانی دارد .نمونه ای از ان مربوط به عمر بن سعد و شمر می شود که بخاطر دنیایشان پا روی دینشان گذاشتند شمری که جانباز جنگ صفین بود به رذیل ترین فرد تاریخ تبدیل شد . سال 88 خیانت این عده بجایی رسید که پرچم عزاداری امام حسین را در روز عاشورا با بی احترامی به اتش کشیدند . پس از برملا شدن و ناکام ماندن این حیله و نیرنگ ، سران این جلبک های  سبز  توسط نظام محاکمه شدند اما عطوفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آنجا شامل حال این افراد شد که  سزای فتنه و خیانتشان بجای اعدام به حصر در خانه مجللشان  رسید . اینان خائنان به نظام و اسلام اند و خواسته عده ای معدود رهایی این افراد از خانه مجللشان است. خائنان را آزاد کنید تا فتنه ای دیگر و خیانتی دیگر مرتکب شوند.به قول سید شهیدان اهل قلم در جمهوری اسلامی همه آزادند مگر حزب اللهی ها.

تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز
۲۴
مرداد


گاهی به خود میگویم سزای فردی که به مملکت اسلام خیانت کند چیست ؟ سزای عمل کسی که به شور حسینی و عاشورایش توهین کند و حرمتش را بشکند چیست ؟ چند سالی از اقدام بی شرمانه جلبک های سبز در هتک حرمت عاشورای حسینی می گذرد و برخی از عاملان آن بعد از تحمل حبس باز به عرصه سیاست وارد شده اند. این خائنان الان شده اند تئورسین برخی احزاب. اینان آن قدر کج فهم شده اند که فکر می کنند مردم خیانت به مملکتشان را فراموش می کنند اینان آنقدر پررو شده اند که به رهبری برای آزادی سران همان جلبک ها و فتنه گران پیام می فرستند . اینان منتظری هارا مقدس می شمارند تا شاید برایشان نان و نمکی جور شود . آری من مانده ام زمانه عوض شده یا آدم هایش . چه شده برای خائنان به مردم و نظام اسلامی اشک تمساح ریخته و اللهم فک کل اسیر خوانده می شود و برای آزادی ناحق آن ها از هر تریبون این مملکت به مسئولین حمله می شود . براستی این ها برای آزادی خائن به مملکت چقدر مشتاق اند اما اندکی به فکر اسیران  دربند رژیم ملعون صهیونیستی نیستند . آری منظور حاج احمد متوسلیان و یارانشان است تا بحال چقدر برایشان اللهم فک کل اسیر خوانده شده ؟ چقدر از طریق مجامع بین المللی برای آزادی ایشان تلاش گردیده ؟ آری اینان آن قدر روسیاه اند که از هتاکان آل الله برای خود بت ساخته اند واقعا من مانده ام چه بگویم  برای دور ماندگان از ولایت. برای دور افتادگان از ملت . اینان اگر فکر می کنند مردم فراموش کار اند بهتر است به پاسخ دندان شکن همین مردم در 9 دی نگاهی گذرا داشته باشند شاید فرجی حاصل شد و از فکر مریضشان دست برداشتند.

تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز
۱۶
مرداد

شاید شما هم هروقت سری به تلگرام میزنید دیده باشید که در کانال ها و گروه های معلوم الحال افرادی مامور به تخریب سید احمد علم الهدی باشند . همیشه برایم جای سوال بود که چرا ایشان بعد از هر سخنرانیشان مورد حمله لفظی شدید این افراد در کانالها قرار می گیرند. براستی این سید بزرگوار که از مبارزان بزرگ انقلاب هستند چه اقداماتی داشته اند که اینگونه به تخریب ایشان روی اورده می شود البته از سوی جریانی خاص .

آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه شهر مشهد و نماینده ولی فقیه و دانشیار دانشگاه امام صادق از مبارزان انقلابی علیه رژیم طاغوتی بودند که بارها بعلت سخنرانی های طوفانیشان  تحت تعقیب ساواک قرار داشتند و ممنوع المنبر شده بودند. این رویه انقلابی ایشان تا همین الان هم ادامه داشته و ادامه خواهد داشت انشاالله.

  آیت الله علم الهدی

این سید بزرگوار به مخالفت با انحرافات جریان دوم خردادی ها برخواستند و به حمایت از جریان موسوم به آبادگران پرداختند. ایشان سخنران اصلی میدان انقلاب تهران در 9 دی ماه 88 بودند که قیامی بزرگ در جواب فتنه گران ملعون بود جریان موسوم به جلبک های سبز. ایشان در سخنرانیشان به سران فتنه هشدار دادند و آن ها را محارب خواندند. 

آیت الله علم الهدی در دوره احمدی نژاد نیز به انحراف ایشان از مسیر آرمان های انقلاب و رهبری هشدار دادند. این سید بزرگوار بارها در سخنرانی هایشان به وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشته اند و پرداختن به مسئله حجاب گواه این ادعاست.

ایشان با وجود اینکه دانشیار دانشگاه امام صادق (ع) هستند حقوق دربافتیشان از 3 میلیون  هم پایینتر است و برای همین از نظر برخی ذخیره انقلاب مجسوب نمیشوند. ایشان بعد از تشکیل کمپین روزه خواری به انتقاد تند از این کمپین پرداخت اما متاسفانه بازهم از سوی همان جریان به انتقاد از ایشان و تخریب پرداخته شد.

حال باید آیت الله علم الهدی تخریب شوند تا برخی کوته فکران که سران فتنه را بیگناهان در بند حصر جلوه می دهند بتوانند خودی نشان دهند . اما این جریان منحرف بخوبی میداند و اگر نمیداند بداند که ایشان بیدی نیستند که با هر بادی بلرزند و افکار و گفته هایشان در نظر ایشان مطمئنا به اندازه پر کاهی ارزش نخواهد داشت . 

براستی باید امثال ایشان تخریب شوند تا برخی پیامی برای درج در کانال هایشان داشته باشند.


تلگرام


  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز