بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز

طبقه بندی موضوعی

فتنه و انحراف هر دو یک روی سکه اند

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ب.ظ

هر روز که انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شود جریانات و طیف های سیاسی خود را آماده و آماده تر می کنند تا در این کارزار بزرگ میدان را با شکست ترک ننمایند. شایعه سازی و حمله به ساختار های مردمی شکل گرفته از جمله اقدامات نادرست در این روزهای اخیر بوده است. انتخاباتی که شاید نتیجه آن پیچیده ترین معادله انتخابات چند دوره اخیر باشد . حضور چهره های عجیب ، جالب و مطرح معادله انتخابات را پیچیده تر نیز کرده است.

جریان فتنه که ضربه مهلکی از مردم در سال 88 خورد چندی پیش طرح آشتی ملی را عنوان کرد که با درایت رهبری این اقدام عجیب و زشت شکست خورد . آنجا که رهبری فرمودند مردم با فتنه گران بی حیا آشتی نخواهند کرد گویا آب سردی بر پیکر سران فتنه و حامیانشان ریخته شد. اری اینان با طرح آشتی ملی زمینه حضور مجدد خود در انتخابات را فراهم می نمودند . غافل از مردم و رهبری.

توصیه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور سابق جهت عدم شرکت در انتخابات آتی جریان مثلا مخالف آقای احمدی نژاد را بر آن داشت تا تمام هم و غم خود را جهت تخریب بکار گیرند اما دیری نپایید که هم صدایی حامیان رئیس جمهور سابق و اسبق  واقعیت هایی را برای مردم روشن تر ساخت.

آقای احمدی نژاد بعد از توصیه رهبری اعلام نمود که در انتخابات پیش رو نامزد ریاست جمهوری نخواهد شد اما اقدامات عجیبشان مورد توجه جریان های سیاسی قرار گرفت . سفرهای استانی و سخنرانی های مکرر در شهر های مختلف گویای برنامه ایشان برای انتخابات بود .برنامه ای برای جریان خودساخته اش یا همان دولت بهار.

رئیس جمهور سابق که مدتی با دوست دیرینشان اسفندیار رحیم مشایی در ملا عام ظاهر نمی شد و عده ای می پنداشند که راهشان را از هم جدا کرده اند بار دیگر با همان یار دیرین خودنمایی کرد . احمدی نژاد در پیامی اعلام نمود که از هیچ جریانی و هیچ شخصی چه وابسته و چه مستقل حمایت نخواهد کرد . اما چند روز بعد یکی از معاونین شخص رئیس جمهور سابق اعلام کاندیداتوری نمود تا ماجرا کمی پیچیده شود. تولید ویدیو کلیپ های کوتاه توسط سه دوست نام آشنا گویای ماجرای دیگری بود. رئیس جمهور سابق به حمایت از معاون سابق خود پرداخت و عملا پیامی را که هنوز جوهرش هم خشک نشده بود به شخصه نقض نمود.

ماجرا جالب تر و روشن تر نیز شد . نامه یار همپای احمدی نژاد( اسفندیار رحیم مشایی) به یکی از سران فتنه و خطاب وی به برادر بزرگتر و معرفی آقای بقایی بعنوان ادامه دهنده راه اصلاح طلبی  عملا راه آنها را از مستقل بودن جدا کرد .البته این کار بی جهت نبود چرا که بعد از مدتی تخریب های علیه بقایی از سوی همان طیف کاهش یافت. شاید برادر بزرگتر کمک هایی رو کرده باشد.

دو جریان که یکی یازده روز خانه نشینی را به بار آورد و دیگری فتنه قبیح 88 را رقم زد با هم پیوند خوردند و چه پیوند نامبارکی . جریانی که خیانت کرسنت را رقم زده است با جریان انحرافی مشایی ها که اختلاس 3 هزار میلیاردی را به جامعه تحمیل نمود دست در دست هم گذاشته  تا کدام اهداف عالیه را دنبال کنند؟ کدام زخم کهنه مردم را چنگ می زنند؟

وقتی فتنه گری برادر بزرگ تر خطاب می شود می توان فهمید که راه انقلابی ها از راه اینگونه جریانات انحرافی و فتنه گر جدا بوده و خواهد بود. آری می توان فهمید فتنه و انحراف هر دو یک روی سکه اند که هیچ کدامشان جز ضرر  سودی برای مردم ندارند.

 

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی