بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰۸
آذر

چند ماهی می شود که از برملا شدن حقوق های نجومی کسان زیادی از مسئولان می گذرد. اما آنطور که قرار بود برخورد شود نشد. شاید هم برخورد همانی بود که رخ داد : ذخیره نظام خوانده شدن حرام خوران . از ان ماجرا هنوز زمان زیادی نگذشته است اری هنوز یکسال هم نشده است . مگر می شود فراموش کرد . آن زمان که به گفته خود مسئولان رده بالا که نفت پیش فروش می شد تا حقوق ها پرداخت شود عده حرام خور حقوق هایی چند صد میلیونی بگیرند . آیا این عدالت است ؟ تدبیر کجای این ماجرا جا کرده بود؟
هنوز یادمان نرفته است که رهبری عزیز پس از نماز عید فطر فرمودند باید با دریافت کنندگان حقوق های نامشروع برخورد شود چرا که در غیر این صورت اعتماد مردم به نظام سلب خواهد شد . اما گویا مرغ آقایان یک پا داشت و سخنگوی دولت همین آقایان را ذخیره نظام خواندند . آری در آن روزها بود که دختر یکی از همین نجومی بگیران در صحن علنی مجلس به دفاع از خانواده خود پرداخت و همین مسئله حتی انتقاد هم طیفی هایشان را بدنبال داشت.
هربار که نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه برگزار می شد از پرونده های نجومی فقط همین جمله را می شنیدیم : هنوز هیچ پرونده ای از طرف دولت به قوه قضائیه ارسال نشده است. این موضوع همین مسئله را ثابت می کند که دولت هنوز هم نمی خواهد قبول کند حقوق ها نامشروع و غیرقانونی بوده است. چرا که اگرعزیزان قبول می نمودند حداقل از مسندهای دولتی عزلشان می کردند و بیش از این دل مردم را خون نمی کردند. گویا بزرگواران فکر می کنند مردم خیانت ها را فراموش می کنند؟
اما برخورد و پیگیری این مسئله آن قدر کند پیش رفت که رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی باز هم به ان اشاره نمودند تا شاید مسئولان کمی به خود بیایند چرا که این موضوع واقعا اعتماد به نظام را از مردم سلب می نماید.
بزرگواران بدانند این مردم بزرگ هرگز خیانت ها را فراموش نمی کنند . چه کودتای 28 مرداد باشد چه فتنه 78 و چه فتنه جلبک های سبز . این مردم بزرگ فراموش نخواهند کرد فیش های نجومی حرام خواران ذخیره را.
به امید تدبیر

تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز
۰۸
آذر

صبح روز جمعه بود که خبر برخورد دو قطار مسافربری تیتر یک خبرگزاری ها شد . در این برخورد وحشتناک که منجر به از دست دادن جان بیش از 40 نفر از هموطنانمان شد کسی ابراز شرمساری نکرد . گویا جان مردم مظلوم ما از لغو سخنرانی برخی آقایان بی اهمیت تر است. چطور می شود لغو سخنرانی یک نماینده برای جریانی خاص ، مایه شرمساری عنوان می شود اما از دست رفتن جان مردم مظلوم براثر بی دقتی مسئولان فقط تسلیت در پی دارد. چطور می شود 150 نماینده مجلس برای لغو سخنرانی طومار امضا می کنند اما بیانیه ای حتی چند کلمه ای برای این مردم صادر نمی شود . آری گویا عدالت چنین تفسیر شده است. حادثه ای که امروز رخ داد بر اثر بی دقتی مسئولان مربوطه و خرابی قطار عنوان شده است. بهتر نبود آقای مهندس آخوندی بجای واردات کتیرینگ به فکر امکانات سخت افزاری قطارها بودند؟شاید اگر ایشان بجای طبخ آبگوشت بزباش به فکر تجهیز ناوگان ریلی بودند امروز این فاجعه رخ نمی داد. آذربایجان امروز داغدار شد اما شاید این داغ تلنگری باشد برای مسئولین عزیز تا شاید ذره ای هم به فکر مردم باشند.
به امید تدبیر

@BTBASIJ

تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز