بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز

طبقه بندی موضوعی

علم الهداها باید هم تخریب شوند

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

شاید شما هم هروقت سری به تلگرام میزنید دیده باشید که در کانال ها و گروه های معلوم الحال افرادی مامور به تخریب سید احمد علم الهدی باشند . همیشه برایم جای سوال بود که چرا ایشان بعد از هر سخنرانیشان مورد حمله لفظی شدید این افراد در کانالها قرار می گیرند. براستی این سید بزرگوار که از مبارزان بزرگ انقلاب هستند چه اقداماتی داشته اند که اینگونه به تخریب ایشان روی اورده می شود البته از سوی جریانی خاص .

آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه شهر مشهد و نماینده ولی فقیه و دانشیار دانشگاه امام صادق از مبارزان انقلابی علیه رژیم طاغوتی بودند که بارها بعلت سخنرانی های طوفانیشان  تحت تعقیب ساواک قرار داشتند و ممنوع المنبر شده بودند. این رویه انقلابی ایشان تا همین الان هم ادامه داشته و ادامه خواهد داشت انشاالله.

  آیت الله علم الهدی

این سید بزرگوار به مخالفت با انحرافات جریان دوم خردادی ها برخواستند و به حمایت از جریان موسوم به آبادگران پرداختند. ایشان سخنران اصلی میدان انقلاب تهران در 9 دی ماه 88 بودند که قیامی بزرگ در جواب فتنه گران ملعون بود جریان موسوم به جلبک های سبز. ایشان در سخنرانیشان به سران فتنه هشدار دادند و آن ها را محارب خواندند. 

آیت الله علم الهدی در دوره احمدی نژاد نیز به انحراف ایشان از مسیر آرمان های انقلاب و رهبری هشدار دادند. این سید بزرگوار بارها در سخنرانی هایشان به وظیفه خطیر امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشته اند و پرداختن به مسئله حجاب گواه این ادعاست.

ایشان با وجود اینکه دانشیار دانشگاه امام صادق (ع) هستند حقوق دربافتیشان از 3 میلیون  هم پایینتر است و برای همین از نظر برخی ذخیره انقلاب مجسوب نمیشوند. ایشان بعد از تشکیل کمپین روزه خواری به انتقاد تند از این کمپین پرداخت اما متاسفانه بازهم از سوی همان جریان به انتقاد از ایشان و تخریب پرداخته شد.

حال باید آیت الله علم الهدی تخریب شوند تا برخی کوته فکران که سران فتنه را بیگناهان در بند حصر جلوه می دهند بتوانند خودی نشان دهند . اما این جریان منحرف بخوبی میداند و اگر نمیداند بداند که ایشان بیدی نیستند که با هر بادی بلرزند و افکار و گفته هایشان در نظر ایشان مطمئنا به اندازه پر کاهی ارزش نخواهد داشت . 

براستی باید امثال ایشان تخریب شوند تا برخی پیامی برای درج در کانال هایشان داشته باشند.


تلگرام


  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز

نظرات  (۱)

  • کارشناس پارت
  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز درود
    مطلب علم الهداها باید هم تخریب شوند شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی