بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت و تغذیه تبریز

طبقه بندی موضوعی

پوشاندن حقوق های نجومی با دروغ املاک نجومی

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۷ ب.ظ

چند روزی می شود که خبر واگذاری املاک گران قیمت به افرادی خاص در تهران خاطر مردم را مکدر ساخته است. طبق گفته ها، این دروغ ها پس از دیدار یکی از اعضای شورای شهر تهران با یکی از سران فتنه پخش شده است. اما دلیل این همه دامن زدن به این دروغ های بی پایه و اساس چیست؟

پس از انتخابات سال 92 باور اصلاح طلبان شورای شهر تهران بر این بود که بعد از شکست آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری می توانند ایشان را از صندلی ریاست شهردری تهران نیز پایین بکشند . اما پس از رای مساوی ایشان با نماینده جناح مخالف خانم راستگو در اقدامی پسندیده سیاسی کاری را کنار گذاشته و به دلیل لیاقت قالیباف به ایشان رای دادند تا قالیباف بار دیگر بر صندلی شهرداری تهران بنشیند . قالیباف در کسوت شهردار خدمات زیادی به مردم رسانده است. ترس جناح رقیب ایشان از حضور مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری پس از افشای حقوق های نجومی به شدت افزایش یافت . با عدم برخورد مناسب دولت با نجومی بگیران و ذخیره نظام خواندن آنان اعتماد مردم به دولت خدشه دار شد . جناح رقیب که چاره جز تخریب ایشان برای خود ندید اقدام به جوسازی علیه آقای قالیباف نمود و ایشان را در واگذاری املاک گران قیمت متهم ساختند. این تخریب تا آنجا پیش رفت که پای چند خبرنگار را نیز به ماجرای دروغ املاک بگیران باز کرد. این دورغ آن قدر بی پایه و اساس بود که خودآقای قالیباف در اقدامی پسندیده نامه ای به دادستان کل فرستاد و خواستار رسیدگی و بازرسی همه از جمله خودش و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی شد. اگر ماجرای املاک نجومی دروغ از آب دربیاید آب سردی بر پیکره آنانی خواهد شد که خاطر مردم را مکدر ساخته اند. به نظر می رسد این اقدام زشت و تهمت ثابت نشده به افرادی که خدمات شایسته ای به این نظام رسانده اند در جهت پوشاندن و فراموش ساختن ماجرای فیش های نجومی باشد . هدفی که انان خوابش را هم نخواهند دید و مردم ایران تا آخر پای محاکمه و بازپس گرفتن بیت المال از دست این حرام خوران خواهند ایستاد.

چه خوب می شود در هر عرصه ای اخلاق رعایت شود وبا آبروی افراد تا زمانی که چیزی ثابت نشده بازی نشود.


تلگرام

  • بسیج بهداشت و تغذیه تبریز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی